
Projekt pt. „Przeprowadzenie Audytu wzorniczego i opracowanie Strategii wzorniczej dla producenta maszyn i urządzeń rolniczych - AGRO-LIFT”
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020
działanie 1.4 Wzór na konkurencję, Etap I
CEL PROJEKTU: Wzrost konkurencyjności firmy poprzez zwiększenie jej potencjału w zakresie zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności gospodarczej skutkujące wdrożeniem na rynek nowych produktów.
PLANOWANE EFEKTY: Opracowanie strategii wzorniczej przedsiębiorstwa określającej m.in. poziom wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie, definiującej problemy wzornicze w zakresie produktów i innych procesów biznesowych oraz zawierająca rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla firmy.
WARTOŚĆ PROJEKTU: 128.658,00 zł
WKŁAD FUNDUSZY EUROPEJSKICH: 88.910,00 zł

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014-2020
Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
Działanie 1.4 Wzór na konkurencję
II Etap
Tytuł Projektu: „Wprowadzenie innowacji poprzez wdrożenie rekomendacji wynikających ze strategii wzorniczej przedsiębiorstwa AGRO-LIFT”.
Okres realizacji Projektu: 2022-02-01 - 2023-07-31
Całkowita wartość Projektu: 5 327 130.00 PLN
Kwota dofinansowania z UE: 3 000 000.00 PLN
CEL GŁÓWNY PROJEKTU:
Celem nadrzędnym projektu jest wzrost konkurencyjności Przedsiębiorstwa Hilary Andrzej Głodek AGRO-LIFT poprzez zastosowanie wzornictwa, jako źródła innowacji.
PLANOWANE EFEKTY PROJEKTU:
RZECZOWE:
- Nabycie środków trwałych innych niż nieruchomości, związane z wdrożeniem innowacji produktowej,
- Zakup usług doradczych, związanych z realizacją strategii wzorniczej;
- Wprowadzenie na rynek innowacyjnych produktów.
FINANSOWE:
- Wzrost przychodów.
- Zmniejszenie kosztów produkcji nowych produktów.
- Optymalizacja zysku.
INNE:
- Zainicjowanie w firmie działań związanych z profesjonalnym wzornictwem przemysłowym.
- Wzrost konkurencyjności dzięki wykorzystaniu wzornictwa.
- Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Dostosowanie oferty produktowej do potrzeb klientów.
- Trwałe ugruntowanie pozycji rynkowej.