Projekt pt. „Przeprowadzenie Audytu wzorniczego i opracowanie Strategii wzorniczej dla producenta maszyn i urządzeń rolniczych – AGRO-LIFT”
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 działanie 1.4 Wzór na konkurencję, Etap I
Cel główny projektu:
Wzrost konkurencyjności firmy poprzez zwiększenie jej potencjału w zakresie zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności gospodarczej skutkujące wdrożeniem na rynek nowych produktów.
PLANOWANE EFEKTY PROJEKTU:
Opracowanie strategii wzorniczej przedsiębiorstwa określającej m.in. poziom wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie, definiującej problemy wzornicze w zakresie produktów i innych procesów biznesowych oraz zawierająca rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla firmy.
Wartość projektu:
128.658,00 zł
Wkład funduszy europejskich:
88.910,00 zł
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014-2020
Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
Działanie 1.4 Wzór na konkurencjęII Etap I
Tytuł Projektu:
„Wprowadzenie innowacji poprzez wdrożenie rekomendacji wynikających ze strategii wzorniczej przedsiębiorstwa AGRO-LIFT”.
Okres realizacji:
2022-02-01 – 2023-07-31
Całkowita wartość projektu:
5 327 130.00 PLN
Kwota dofinansowania z UE:
3 000 000.00 PLN
Cel główny projektu:
Celem nadrzędnym projektu jest wzrost konkurencyjności Przedsiębiorstwa Hilary Andrzej Głodek AGRO-LIFT poprzez zastosowanie wzornictwa, jako źródła innowacji.
PLANOWANE EFEKTY PROJEKTU:
Rzeczowe:
Nabycie środków trwałych innych niż nieruchomości, związane z wdrożeniem innowacji produktowej,
Zakup usług doradczych, związanych z realizacją strategii wzorniczej;
Wprowadzenie na rynek innowacyjnych produktów.
Finansowe:
Wzrost przychodów.
Zmniejszenie kosztów produkcji nowych produktów.
Optymalizacja zysku.
Inne:
Zainicjowanie w firmie działań związanych z profesjonalnym wzornictwem przemysłowym.
Wzrost konkurencyjności dzięki wykorzystaniu wzornictwa.
Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Dostosowanie oferty produktowej do potrzeb klientów.
Trwałe ugruntowanie pozycji rynkowej.
Tytuł projektu:
Udział w targach Agro-Lift
Opis działań:
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa
Hilary Andrzej Głodek AGRO-LIFT poprzez udział w targach międzynarodowych:
1. Udział w targach EIMA International 2024 – Bolonia (Włochy) – Międzynarodowa Wystawa Maszyn Rolniczych i Ogrodniczych
2. Udział w Targach Agritechnica Hanower (Niemcy) 11.2025
Udział Firmy AGRO-LIFT w targach w charakterze wystawcy. Na targach zostaną zaprezentowane urządzenia:1) MODUŁOWE KULTYWATORY SIEWNE.
Grupy docelowe:
Grupą docelową projektu będą MŚP z województwa lubelskiego i ich pracownicy, w tym przedsiębiorstwo Wnioskodawcy i jego pracownicy, którzy wezmą udział w targach międzynarodowych promując produkty AGRO-LIFT. Przyczyni się to do promocji polskich i lubelskich produktów oraz do rozpoznawalności i wzrostu znaczenia lubelskich przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej. Firma AGRO-LIFT kieruje swoją ofertę zarówno do klientów biznesowych jak i indywidualnych. Do grona klientów biznesowych (B2B), stanowiących znaczną część wszystkich klientów zaliczyć należy dystrybutorów sprzętu rolniczego. Firma dystrybuuje swój sprzęt w województwach: lubelskim, mazowieckim, świętokrzyskim, podkarpackim, małopolskim. Drugim segmentem klientów obsługiwanych przez firmę są klienci indywidualni (B2C), są to właściciele gospodarstw rolnych.
Cel projektu:
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa Hilary Andrzej Głodek AGRO-LIFT poprzez udział w targach międzynarodowych.
Planowane efekty:
Spodziewane rezultaty realizacji projektu to:
– Zwiększenie rozpoznawalności produktów Hilary Andrzej Głodek AGRO-LIFT na rynkach zagranicznych dzięki promocji na najbardziej znaczących targach w branży
– Uzyskanie dostępu do nowych nabywców, rozbudowa międzynarodowej sieci dystrybucyjnej przez pozyskanie nowych zagranicznych kontraktów handlowych
– Wzrost sprzedaży produktów na eksport, mających duży potencjał konkurowania na rynkach międzynarodowych
– Zwiększona widoczność – targi umożliwią Wnioskodawcy zaprezentowanie swoich produktów dużej oraz zróżnicowanej publiczności
– Budowa zaufania, renomy i rozpoznawalności marki
– Możliwości tworzenia sieci kontaktów – targi stanowią dla Wnioskodawcy platformę do nawiązywania kontaktów i łączenia się z innymi firmami, potencjalnymi klientami i ekspertami branżowymi oraz budowania siatki dystrybucji.
– Badania rynku – Wnioskodawca będzie mógł zebrać cenne badania rynku i informacje zwrotne od klientów poprzez bezpośrednie interakcje z uczestnikami targów
– Kształtowanie rynku – Wnioskodawca będzie mógł pokazywać nowości, kreować trendy, poruszać ważne tematy branżowe.
– Generowanie kontaktów – zbieranie kontaktów do firm i osób zainteresowanych produktem Wnioskodawcy, to jedna z kluczowych zalet targów. Targi oferują firmom nowe szanse sprzedaży oferty poprzez angażowanie się w bezpośrednie kontakty z potencjalnymi klientami.
– Wywiad konkurencyjny – Wnioskodawca będzie mógł zbierać cenne informacje o swoich konkurentach i być na bieżąco z trendami w branży, obserwując, co inni prezentują na targach.
Finalnym rezultatem projektu będzie zwiększenie konkurencyjności Hilary Andrzej Głodek AGRO-LIFT i poprawa wyniku finansowego, co będzie podwaliną do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa.
Projekt ponadto przyczyni się do promowania polskich produktów poprzez zaprezentowanie produktów atrakcyjnych rynkowo i o wysokiej jakości szerokiej rzeszy odbiorców w różnych regionach świata.
Wartość projektu:
606 966,36 PLN
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich:
246 734,30 PLN
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie