
Projekt pt. „Przeprowadzenie Audytu wzorniczego i opracowanie Strategii wzorniczej dla producenta maszyn i urządzeń rolniczych – AGRO-LIFT”
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 działanie 1.4 Wzór na konkurencję, Etap I
Cel główny projektu:
Wzrost konkurencyjności firmy poprzez zwiększenie jej potencjału w zakresie zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności gospodarczej skutkujące wdrożeniem na rynek nowych produktów.
PLANOWANE EFEKTY PROJEKTU:
Opracowanie strategii wzorniczej przedsiębiorstwa określającej m.in. poziom wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie, definiującej problemy wzornicze w zakresie produktów i innych procesów biznesowych oraz zawierająca rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla firmy.
Wartość projektu:
128.658,00 zł
Wkład funduszy europejskich:
88.910,00 zł
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014-2020
Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
Działanie 1.4 Wzór na konkurencjęII Etap I
Tytuł Projektu:
„Wprowadzenie innowacji poprzez wdrożenie rekomendacji wynikających ze strategii wzorniczej przedsiębiorstwa AGRO-LIFT”.
Okres realizacji:
2022-02-01 – 2023-07-31
Całkowita wartość projektu:
5 327 130.00 PLN
Kwota dofinansowania z UE:
3 000 000.00 PLN
Cel główny projektu:
Celem nadrzędnym projektu jest wzrost konkurencyjności Przedsiębiorstwa Hilary Andrzej Głodek AGRO-LIFT poprzez zastosowanie wzornictwa, jako źródła innowacji.
PLANOWANE EFEKTY PROJEKTU:
Rzeczowe:
Nabycie środków trwałych innych niż nieruchomości, związane z wdrożeniem innowacji produktowej,
Zakup usług doradczych, związanych z realizacją strategii wzorniczej;
Wprowadzenie na rynek innowacyjnych produktów.
Finansowe:
Wzrost przychodów.
Zmniejszenie kosztów produkcji nowych produktów.
Optymalizacja zysku.
Inne:
Zainicjowanie w firmie działań związanych z profesjonalnym wzornictwem przemysłowym.
Wzrost konkurencyjności dzięki wykorzystaniu wzornictwa.
Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Dostosowanie oferty produktowej do potrzeb klientów.
Trwałe ugruntowanie pozycji rynkowej.